Kontaktujte nás
Pokud jste nenašli odpovědi v často kladených dotazech, neváhejte nám zavolat nebo poslat e-mail.
Kontakt a fakturační údaje
ZORAS, s.r.o
Bucharova 2657/12, 158 00 Praha
IČO: 22550135
Reklamace, vrácení nebo výměna zboží
Reklamovat zboží můžete v zákonné lhůtě 2 roky a reklamace se řídí Všeobecnými obchodními podmínkami.
V případě reklamace nás prosím kontaktujte e-mailem a přiložte fotografii reklamovaného zboží.
Zboží, které chcete vrátit zašlete do našeho SKLADU: DEXTRUM Fulfillment, Kirilovova 181, 739 21 Paskov s vyplněným Formulářem pro odstoupení od kupní smlouvy.
Pokud si přejete vyměnit vnitřek přikrývky:
- Zabalte pouze VNITŘEK přikrývky (bez povlaku).
- Vyplňte Formulář a vložte jej do balíku.
- Odneste balík na výdejní místo Packety a nahlaste obsluze kód 95131667. Obsluha na balík nalepí štítek a odešle jej k nám do skladu.
- Po přijetí zásilky vám zašleme nový vnitřek do 10 dnů.
Pokud si přejete vrátit zátěžovou přikrývku:
- Zabalte celou přikrývku (vnitřek i povlak).
- Vyplňte Formulář a vložte jej do balíku.
- Odneste balík na výdejní místo Packety a nahlaste obsluze kód 95131667. Obsluha na balík nalepí štítek a odešle jej k nám do skladu.
- Po přijetí zásilky vám vrátíme peníze na účet do 7 dnů
- SKLAD ZORAS
- Dextrum Fulfillment, Kirilovova 181, 739 21 Paskov